tisdag 1 april 2014

Jobb, färg och grönt

Förra veckan jobbades det lite väl mycket. Lite typiskt för oss egenföretagare antar jag. Det är så kul. Vi har ju verkligen valt att göra det här. Men det är även ett måste många gånger. Vi hade en mycket trevlig inspirationskväll i butiken/studion i torsdags. Jag föreläste om vårens trender, vi fikade och det shoppades. Jag gillar verkligen vår lokal. Den går att förändra allt efter behov. Fin butikslokal på dagen, mysig studio på kvällen. Hela familjen känner sig hemma här. Tur det, för vi har hängt här många timmar tillsammans. Familjeföretag. Ja, det är en klar fördel att vara flera som hjälps åt. 

Bilden ovan är ännu ett bra exempel på färgsättning till ett rum. Bara att plocka färger ur bilden. Även det grönskande finns ju med. Jag gillar att gröna växter har blivit en trend. Jag gillar mycket grönt! Alltid! :) ❤︎

Bild från Magasin Living (via Broste Copenhagen). Foto: Line Thit Klein.

Inga kommentarer: